عضلاتي بزرگتر و قويتر با گوجه سبز

دنيايي براي آموزش _تفريح_اطلاعات_سرگرمي_عكس و.....

عضلاتي بزرگتر و قويتر با گوجه سبز

۱۴۵ بازديد

 

th

تصاوير زيباسازي|www.RoozGozar.com|تصاوير زيباسازي

th

يك دسته تحقيقاتي در دانشگاه آيوا كشف كردند كه ماده اي در گوجه سبز به اسم tomatidine وجود دارد كه قادر است عضلات را بسازد و از تحليل رفتن آنها جلوگيري كند

ضعيف شدن و تحليل رفتن عضلات با بالا رفتن سن ايجاد ميشود. بسياري بيماري هاي ديگر مانند سرطان ها يا نارسايي قلبي و آسيب هاي ارتوپدي هم ميتوانند موجب بروز اين وضعيت شوند. ضعيف شدن عضلات موجب خستگي و كاهش ميزان فعاليت هاي بدني شده و كيفيت زندگي را تحت تاثير قرار ميدهد و موجب افزايش احتمال زمين خوردن و بروز شكستگي ميگردد.

برسي ها نشان داده كه اضافه كردن tomatidine به محيط كشت سلول هاي عضلاني موجب تسريع

در رشد آنها ميشود. اضافه كردن اين ماده به رژيم غذايي موش هاي سالم موجب بزرگتر و قويتر شدن عضلات آنها ميشود. موشهايي كه با اين ماده تغذيه شده اند عضلات قوي تري داشته و ميتوانند مدت بيشتري فعاليت كنند. نكته جالب اينست كه با اينكه عضلات آنها بزرگتر و قويتر ميشود وزن آنها تغييري نميكند و اين نشانه كم شدن چربي بدن آنها و جايگزيني آن با عضله بيشتر است.

محققين اينك در تلاشند تا مشخص كنند داشتن عضلات بزرگتر و قويتر در انسان به چه ميزان از tomatidine نياز دارد و اينكه اين ميزان از اين ماده با مصرف چه مقدار گوجه سبز ميتواند به بدن انسان برسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.